tiistai 10. maaliskuuta 2009

Turhauttaa

Mua ei oikein jaksais innostaa kirjotukset. Terveystieto on ainut, mitä oon nyt lueskellu ees jotenkin. Eilen avasin ekan kerran matikan kirjat, mutta ei oo mitään kiinnostusta laskee. Aikas perseestä. Sit kuiteski vaa ketuttaa ens viikon perjantaina ku saa sen paperin käteen. Mä oon kyllä tyhmä ja säälittävä.

Oon tässä nyt sitten katellu vähän noita opiskelupaikkoja. A-suunnitelma on jyväskylään luokanopettajaks, B on Vierumäelle liikunnanohjaajaks (amk) ja C on liikunnanohjaaja koulutuksen jälkeen liikunnan opettajaks jyväskylään. Hoijoi. Vierumäelle nyt pitäis päästä, sen varaan on kaikki jääny. Mutta voi vitsi kuinka voi ärsyttää ku ei tiedä missä sitä majailee syksyllä. Ärrrr!

Oli muutes äikän kirjotukset tossa eilen ja kirjotin Facebookin tarpeellisuudesta. Joo-o tosi hieno aihe, mut en oikein jaksanu alkaa ajattelemaan mitään kauheen syvällisiä asioita kilpaurheilijan uran lopun jutuista nii tää oli sit helppo. Kattoo sit kuinka huonot pisteet sieltä tulee, en jaksa nyt ajatella sitä.

Miks pitää sataa lunta vieläkin? Eiks ois nyt jo hyvä aika kevään alulle? Mä ainakin haluaisin mennä pikkuhiljaa juoksemaan jonnekki muuallekin ku tielle. No tietysti sitä vois mennä vaikka minne hankeen ja pikkupoluille juokseen, mutta mä haluun kesän tänne ja nopeesti! Turkissa oli nii kiva juosta metässä...

Mä en oikein jaksa ajatella mitään positiivisesti nyt. Joten valivalivali.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti